Benimki de 16 aylık sabaha kadar emiyo o emerken oturarak uyuyorum resmen.. Ama bıraktırmayı düşünmüyorum 2 yasına kadar. Geceyi sadece bıraktırmayı çok istiyorum ama onu da nasıl yaparım bilmiyorum diğer çocuklarımde gece gündüz bir bıraktırdım tek gece nasl yapılır bilmiyorum :/
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın