Çok seviyorum ya be öyle üzerine meyveleri tek tek dizmekten de hoşlanmıyorum. Dizdigim sırada meyveler bitiyor sonrası sade kalıyor. Böyle her yerine rast gele koymak benim için daha lezzetli oluyor. Kakao ve portakal uyumuna da bayılıyorum. Yanında da filtre kahve ohhh yemede yanında yat djjdjdjdj
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın