+3 oy
876 göst.
Diğer kategorisinde (5,469 puan) tarafından

Geceye renkli bi soruyla geleyim dedim hep keder hep keder içim şişti.şimdi sosyal medyada gündem olan Sibel Can ve Seda Sayan kıyaslaması var.Siz hangi taraftasınız Sibel Can gibi işve cilvelimisiniz yoksa Seda Sayan gibimisiniz.

Benim içim Seda dışım Sibel Can 

Herkes dış görünüşüme aldanır ama içimde bi höt höt konuşan bi Seda var😁

📊 Çoklu Seçim Sona Erdi
Seda sayan
76.3% (29 oy)
Sibel can
23.7% (9 oy)

21 Cevaplar

+4 oy
(3,383 puan) tarafından

İkiside değil Bülent Ersoy olurmu😁

(5,469 puan) tarafından

Yer o adamı🤣🤣🤣

(3,383 puan) tarafından

Bende yerim😂 boşa mı delirdim

(493 puan) tarafından

Anammmm Bülent halamı çok severim açılın ulennnn🤣🤣🤣

(3,383 puan) tarafından

😂😂😂gel büyür bacım 

-Reklam-
+2 oy
(6,051 puan) tarafından

Ruh halime göre değişiyor 😊 Ama genel olarak sakin bir yapım var. 

(5,469 puan) tarafından

Bende normal hayatta sakinim ama sinirlenince 1.53 boyumdan Seda Sayan çıkıyor 

+2 oy
(13,667 puan) tarafından

Hiç bir zaman ayyy yapamıyoğğrruuumm insanı olmadım 100 de 1500 Seda bacım canımı disime alıp hallederim geçen markette iki genç kız vardı bişey arıyorlar kasiyere sordular ayyyyy yaaaaa şu şeyy vardıyağğ artık satılmıyomuuu diye bir soruşları var bi işve bi cilve Allah'ım Allah'ım içimden dedimki hayatımın hiçbir döneminde şöyle olamadım 🤣

(5,469 puan) tarafından

Bende öyleyim gücümün son damlasına kadar uğraşırım.

+1 oy
(1,211 puan) tarafından

Ben severim işve cilve bir türlü içimdeki cocuksu yanımı büyütemedim 

(5,469 puan) tarafından

Odun geldim odun ölecem ben.denesem de gülme krizine giriyorum sonra😂

+1 oy
(5,671 puan) tarafından

Ben sedayım sanırım yaa erkek gibiyim hiç isve cilve bilmem. Öyle Nazlı Nazlı yapamam kendimi. 😄 Zorba abim ve kuzenim sayesinde böyle olduğumu düşünüyorum.kendimi korumak zorunda kaldım küçük yaşlardan beri erkek gibi oldum 😄 😄 

(5,469 puan) tarafından

Ben yapınca kendimi komik geliyor bana olmadığım kişiliğe giriyorum sanki.yok bacım alışamadık g.tte don durmazmış

(5,671 puan) tarafından

Al benden de o kadar 😄

+1 oy
(2,926 puan) tarafından

Benimde içim Sibel can gibi ama dışım Seda Sayan 🤣dışardan çok soğuk görünüyorum aslında içim pıtı pıtı bişey 🤣

(5,469 puan) tarafından

Bayılıyorum Sibel cana ama olmuyor bende özümde cilve denen şey yok😂

+1 oy
tarafından

Seda sayan gibiyim cilveyi falan bilmem heleki dışarda hiç yapamam

(5,469 puan) tarafından

Sibel can gibi kadınların yanında bizim höt hötlük🤣

+1 oy
(907 puan) tarafından

Cikaririm ayakkabimi onun beynini yararim. 🙃

(5,469 puan) tarafından

Haketmişlerse neden olmasın😁

+1 oy
(1,872 puan) tarafından

Kisiden kisiye degisiyo bende bu durum disariya karsi ve ailemi korumam gereken bi durum varsa sedayim ama kocama sibel 🤭 insanin nazlanacagi biri olmali hayatinda ya 

(5,469 puan) tarafından

Zamanında bizde Sibel candır ama hayat bize Seda abla olmayınca öğretti.artık kırıldığında ağlamıyorum elimi masaya vuruyorum daha çok etkileniyor😁

(1,872 puan) tarafından

Kiz bende oyleyim de esime degil sadece 

+1 oy
(14,551 puan) tarafından

seda sayanım ama sibel can olmak hayalim 😂 

(5,469 puan) tarafından

Benim kilo tamam da cilvem eksik 😂

+1 oy
tarafından

evliliğin ilk zamanları sibel can gibi olup sonrasında seda sayana dönüştürdüler 😂 

(5,469 puan) tarafından

Aynı durumdayız bacım.öyle seviyorlarsa demekki

+1 oy
(9,208 puan) tarafından

Bende tam tersi içim Sibel Can dışım Seda sayan 😅

(5,469 puan) tarafından

Benide dışarıdan gören ne şirin hanım hanımcık diyorlar sinirli halimi görüncede biz seni böyle bilmezdik diyorlar

+1 oy
tarafından

Bende üçüncü şıkkı ekliyorum " Seda Can",🤭😂

(5,469 puan) tarafından

Adamına göre muammele

+1 oy
(3,096 puan) tarafından

Benim de içim Sibel, dışım Seda 😅

(5,469 puan) tarafından

Kadın perdeyi bile cilveli cilveli açıyor.ben açarken baskın yapar gibi davranıyorum nasıl Sibel can olayım🤣

+1 oy
(4,743 puan) tarafından

Sibel Can'ın yanından bile geçemiyorum maalesef. Köpek gibi çalışıp kraliçe gibi yaşamaya çalışan ben 😂

(5,469 puan) tarafından

Bizi ancak biz şımartırız çünkü.

0 oy
(800 puan) tarafından

Yükselen oğlak burcu kadını olarak yine oğlak Burcu kadını seda sayan diyorum 

Sibel can çok egolu kendini beğenmiş gbi gelio nedense 

Seda sayan da belki dört dörtlük degildir ama lafi pat pat diye vurmasi dobraligi hosuma gitmiyor değil 

(5,469 puan) tarafından

Aslında bahsetmek istediğim Sibel canın cilveli narin bi yapısı ve Seda sayanın pat pat konuşan kendi işini kendin gören kısmıydı

(800 puan) tarafından

Yani ne blym nedense sevmiyorum sibel canı bana yapmacik geliyor benim fikrim bu ve evet nedense öyle aşırı narin insanlardan pek haz etmiyorum ben biraz sert yapili güçlü hanimlari taktir eder severim 

0 oy
(43,839 puan) tarafından

Sibel Can ken Seda sayan olmaya zorlar hayat bazen 🤣🤣

(5,469 puan) tarafından

O zaman tepelerine topuklu ayakkabıyı hakediyorlar

0 oy
(3,416 puan) tarafından

Işve cilve benim işim değil vallahi erkek gibiyim 😂😂😂 

(5,469 puan) tarafından

Haketmiyorlar ablacım

0 oy
(376 puan) tarafından

Seda sayan 

Hiç cilve milve yapmamam dışarıdada mıc mıc yapamam 


Bide Seda sayanı seçmenin sebebi BEN ÇORAP KADINIYIM SEN GİYERSİN GİYMESİN BENİ İLGİLENDİRMEZ 😁

(5,469 puan) tarafından

Aynen öyle.çorap candır

(376 puan) tarafından

Evet 🤣

0 oy
(2,888 puan) tarafından

Yani bende senin dediklerin gibiyim 😁😁😁 

İlgili sorular

+1 oy
39 cevap 1,520 göst.
7 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Bayanmerakli (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 101 göst.
6 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde 3melek1anne (657 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 270 göst.

Kategoriler


1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...