2 gündür çocuklarla vakit geçirmek istediği için evde yemin ederim 2 gündür hatta geldiği gün ile birlikte 3 gündür yemek yemiyorum stres ve sinirden yüzünü gördükçe nefret ve tiksinti geliyor bugün tamamen gitti yurt dışına çocukların ayırdığım kıyafetleri eşyaları falan vardı onları da mahalle muhtarına teslim ettim bugün hiçbir şeyim kalmadı yarın çocuklarımın giysilerini alıp artık bu evden ve bu hayattan tamamen gidiyorum saygısızlığa uğradığım bir evde geçirecek bir günüm daha yok ama onu o kadar sevmeme alışmış ki şu an gideceğimi bile zannediyor galiba ben oysaki babasının hatrı için kaldım burada iki gün daha o eve ona bırakma rahatça girip istediği ile girip çıkmasın dediği için ben babası için kaldım burada yarın çocuklarınla yepyeni bir hayata başlıyorum yüzüne de söyledim Sen bu yaptığın her şeyin bedelini çok ağır ödeyeceksin ve ben çocuklarımla birlikte sana ve senin gibi hiç kimseye muhtaç olmadan çok mutlu olacağım bu postu silmeyeceğim buraya not olarak bırakıyorum seneye bugün gelip bu posta okuyacağım ve ya neler atlatmışım ama hepsinin üstesinden geldim şu anda çok iyiyim kendimi çok iyi hissediyorum diyeceğim bunun için kendime söz veriyorum ♥️ ben ve evlatlarım için dua ettiniz bana destek oldunuz hepinize çok teşekkür ederim sizi seviyorum kendimi hiç yalnız hissetmedim psikolojik destek almam gerektiğini söyleyenleriniz oldu hayır ben bu evliliğin bittiğini uzun zamandır zaten kafamda sindire sindire kabul ettim içimde ona karşı bir sevgi kırıntısı kalmamış eğer eskisi gibi olsaydım şu an evde krizler geçirirdim ama ben bunu 10 senedir birlikteliğimde söylüyorum Bir kez senden soğursam bir daha asla dönüşü yok diye ve ben şu an o noktadayım dönüşü yok bundan sonra hayat ben ve evlatlarımdan ibaret benim hiç kimse için akıtacak Bir damla gözyaşım kalmadı o yüzden tepkisizliğimi şok olarak düşünmeyin sok yaşamaya bile fırsatım kalmadı o kadar gözümden düşmüş siz düşünün
Azmine dik duruşuna güzel niyetlerine 👏👏👏👏👏
@Yasemince1644 En büyük ahmak sensin bence saygısız.
@Yorgunane heryere atlayan taş atan sensin en buyuk saygisizda sensin once insanlarin dusuncelerine saygı duymayi öğrenin ki toplumda yer edinesiniz
Yer edinmek mi ne trajikomik bir cümle 😂 sen önce kendin bir yer edinde sonra olmayan aklını kendine kullanırsın yada başkasına.
@Yorgunane şimdi burada senin caninii sıkan ne ? İhanet gibi iğrenç birşeye uğrayıp boşanmam mi ? Gerçekten bu mu ? Siz yutup oturabilirsiniz ben o kadar değersiz değilim.
@Yorgunane ben aklımı kendime ve cevreme kullanıyorum sen sıkma canını satasarak da popüler olamazsin post sahibi gayet kendini bilen birisi merak etme senin veya benim lafimla hareket etmez
Şimdi aklımdan geçtin. Mesaj atayım dedim. Postunu gördüm. İnşallah daha iyi olur bundan sonra herşey sen ve evlatların için. O da kendi başına yansın. Kafasızlığını yakında farkeder. Ama iş işten geçmiş olur
Ya yine çok şükür hayatımdan bir 10 sene daha çalsaydı o zaman her şey daha farklı olabilirdi ömrümün yarısını bu adamla geçirmiş heba etmiş olabilirdim ama ben böyle bir şey yapmayacağım çocuklarım biraz büyüdüklerinde neden bu kadar iğrenç bir saygısızlığa tepkisiz kaldın demesinler istiyorum ki ne olursa olsun annemiz bize her zaman destek oldu bizim için her şeyi üstlendi bizim annemiz güçlü desinler bana yeter
Derler dostum. Merak etme. Sen doğru olanı yaptın
Evet biliyorum olması gerekeni yaptığımı gerçekten biliyorum başka türlüsü kendi hakkıma girmek olur
Umarım hayat bundan sonra sana Güler de Bahar bahçelerinin kapılarını açar 🩷🌸
Çok teşekkür ederim hepimizin inşallah ♥️
Bundan sonraki hayatın bundan önceki hayatından bin kat daha güzel olsun Rabbim sana çok güzel kapılar açsın.
Ya çok teşekkür ederim o kadar ihtiyacım var ki sizin dualarınıza biliyorum yolumuzun ve çok kolay olmayacak ama şu an kinden çok daha iyi olacak
Tabii ki kolay olmayacak şükür ki sana destek olan insanlar var. Kolaylaştırmak için sana destek olacaklardır eminim. Allah yolunu bahtını açık etsin.
Aminn canım amin diliyorum ki hiçbir kadın ihanete uğradığı bir evliliği devam ettirmeye maruz kalmasın bu çok acı
Seni çok seviyordu eşin hata önceden post vs aciyordun seni tanımadan senin adına mutlu oluyordum seviniyordum senin gibi bir kadinu nasıl aldatabilir eşin kafalarını duvarlara vuracak ama geç olacak iş işten geçtikten sonra hiçbir anlamı hiç çabası önemli değil artık hakkında hayırlısı olsun inşallah cnm her günün diğer günlerde daha güzel olsun dua edecehim sana 🤲🤲🤲🤲♥️
Sevmek böyle birşey değil kuzum sevmemiş
Hakkında hayırlısı olsun cnm ınsallah
Sağol kuzum
Sana maşallah gercekten. Eski eşin de cok fena pisman olucak gul gibi yavrulari ailesi varken neleri kaybetti .
Rabbim yardımcın olsun Sevgicim. Sen herseyin üstesinden gelirsin inanıyorum. Rabbim güç versin .
Hatta bence sen daha da iyilesiceksin. Çünkü diyorsun ya evliligin bittiginin farkindayidim uzun zamandır. Ne kadar farkında olsan da o evliliğe maruz kalmak icinden cikamamak bence hep kötü düşüncelere beyinin surekli dolu olmasına sebep olur. Ama şu an hafiflemis gibi olucaksin . Ki zaten olmussun da. Çünkü haketmedigin yerde olmadığını biliyorsun artık.
Elbette zorlukların olucak ama kendin geliceksin zorlukların üstesinden. Rabbim evlatlarına sağlık versin. 🥰 Sana da daaha mutlu huzurlu bir ömür
Bebeğim benim çok teşekkür ederim şu anda yoldayım gidiyorum uzunca yazamadım sizi seviyorum
aslında kuvvetli imanından ötürü böyle güçlü olduğuna inanıyorum
maşallah sana ve çocuklarına 💜
Kesinlikle ben de boyle dusunuyorum
Teşekkür ederim canım benim
Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah 🤲 bende senin gibiyim bi kere soğursam daha olmaz. Eminim 1 yıl sonra iyi ki bu kadar güçlü durdum diyeceksin 🤲
İnşallah kuzum tek dileğim şuanda gidiyorum
Bütün güzellikler sizi bulsun 🤲❤️
Çok teşekkür ederim canım ♥️
Bülbül güle karga çöplüğe......
Değmeyecek şeyler için ağlayacak kadar uzun yaşayacağımızın garantisi yok boşver mevlam ne eyler ne eylerse güzel eyler inşallah 🩷
Ben başıma gelen hiçbir şey felaket gözüyle bakmıyorum bu adam bana bu kadar stres ve çile çektirmeseydi ben allah'la bu kadar yakınlaşmayacaktım aslında başıma verdiği bütün dert tasa belki de benimle yakın olmak istemesindendir ve ben yine söylüyorum hiç kimseye ihtiyacım yok Rabbim bana yol gösterecektir ben onun varlığını tüm kalbimde hissediyorum bu bana yeter hayatımdan herkes gidebilir eşim çocuklarım herkes ben nereye gideceğimi ve nereye ait olduğumu bilincindeyim bu yüzden çok kafaya takmıyorum yani burada insanlar gerçekten acıdan şok oldu mu falan düşünüyorlar ya hayır kendimi yırtacak halim yok o bu dünyadaki küçücük imtihanını veremeyecek kadar aciz bir insan zavallı ben ona üzülüyorum
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏helal olsun kız sana rabbim gönlüne göre verir bilirim
Biliyorum tek dayanağım o zaten kolay olmayacağını biliyorum ama şu anki kadar kötü olmayacağının çok iyi farkındayım hani diyorlar ya bırakın hayatınız alt üst olsun altının üstünden daha iyi olmadığını nereden bilebilirsiniz benim hayatımın altı üstünden daha güzel bunu biliyorum
Hakkında hayırlısı . Her şey gönlünce istediğin gibi olsun. Sen Antalyadaydın nereye gideceksin şimdi?
Annem gazipaşa'da hatta bütün ailem Alanya ve orada genel olarak annemin yanında yaşayacağım ama kayınvalidem ve kayınpederimin de tek çocuğu olduğu için onlar da biraz çocuklarla vakit geçirsinler istiyorum zaten seneye kreşe falan başladığında sürekli gidip gelemeyeceğiz şimdi biraz gider onlarla vakit geçiririm zaten onları da annem babam gibi seviyorum yani Antalya'da kalmaya devam edeceğim ama kendi ailemin yanında annem de tek yaşıyor biliyorsun babam vefatından sonra
Bundan sonrasının daha güzel olacağı kesin. En azından kendi öz tercihlerinle hayatına yön vereceksin. Rabbim sağlıkla sınamadıktan sonra her şey senin elinde, bu özgüven ve inançla da, çocuklarınla beraber inşallah çok güzel günler yaşarsınız 💜 Zorlukları mutlaka olacaktır, özellikle çocuklar için, ama ne kendi çevrende, ne de burada yalnız değilsin. Bir kadın, bir anne olarak, sadece bir kaç satırla da olsa, iyi dilerimizin/dualarımızın olduğunu hiç unutma.💜
İyiki varsınız gerçekten ♥️ biliyorum kolay olmayacak ama hiçbir şey bu evde kalmaktan daha zor olamaz
Neden ayrılıyor sunuzkı
Aslında ben karşılıklı olarak saygı ve sevginin bittiğini düşünerek ayrılmaya karar vermiştim ama bu süreç içerisinde aynı zamanda ihanete uğradığımı da öğrendim bu yüzden de dönüşü olmayan bir yola girdik
Fıstık gibisin sen kaybedenin aklından şüphe ettim ben 🌸
Bundan sonra daha da iyi olacağım ayrıldığım için yas susacağımı Karalar bağlayacağımı falan sanıyor hiç öyle bir şey yapmaya niyetim yok tam tersi şimdi çocukları alıp gideyim bol bol arkadaşlarımla buluşmaya spora falan başlayacağım
Hakkında hayırlısı olsun cnm inşallah cocukların ve senın ıcın en hayırlısı olur
Amin canım inşallah
Güçlü kadınlara bu hayatta hiç bir şey olmaz sende öğlesin Rabbim sana ve evlatlarına hayırlı güzel kapılar açsın inşallah
Şuanda gidiyorum çok mutluyum
Mutluluğun daim olsun sen kazandın o kaybetti
Evet ben birşey kaybetmedim en azından bana ihanet etmiş bir adamın yatağına girip kendime olan saygımı kaybetmedim
rabbim yolunuzu ve bahtinizi acik etsin insallh guclu kadin hep biyle dik ol🌸
Amin canım
Sen imtihanını geçtin canim. En önemlisi vicdanında rahat. Allah yar ve yardımcın olsun inşallah 🌸
Allah razı olsun canim
Rabbim yolunu bahtini acik etsin karsina hep iyi insanlar cikarsin evlatlarini da sana bagislasin insaAllah
Sağol kuşum günlerdir ilk defa deliksiz uyumuşum benim huzura ihtiyacım var
Sevgicim noldu şuan bu postu okuyunca şok oldum eskisi gibi pek giremiyorum buraya simdi bi bakayım dedim
O kadar yorgundum ki günlerdir ilk defa deliksiz uyumuşum anneme geldim iki güne de antebe gelicem ayrıldım bitirdim artık onun hayatımda istemiyorum
Hakkında hayırlısı olsun canım cok şaşırdım
Hayat işte şaşırtıyor
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın