0 oy
588 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (160 puan) tarafından

Neler yapıyorsunuz hanımlar uyuttunuzmu bebişleri görümceler var mısafır görümcemle bebişleri uyuttuk oturuyoruz 

16 Cevaplar

0 oy
(14,546 puan) tarafından

babası uyuttu sağolsun ben yürüyüşe çıktım, geldim duşa girmeye üşeniyorum 😝 

(160 puan) tarafından

oo valla ne guzel keske butun babalar boyle yapsa ama işte şans işi mi bilmiyorumkı 🤷‍♀️ 

(14,546 puan) tarafından

evet biraz şans ama çoğunlukla bz kadınlar, bu herifi adam ederiz diye alıyoruz orda hata yapıyoruz 

-Reklam-
0 oy
(1,872 puan) tarafından

Sohbetiniz hos muhabbetiniz bol olsun bende yogunum aman yarin mutfak dolaplarini silcem diye esime onlari bosalttirdim az bi isim kaldi cocugu yatiriyorum simdi uyusun oyle yapcam bakalim 

(160 puan) tarafından

inşallah canım sende cok yorma kendını yapılması gerek ama bazı ev ıslerınden bız kadınlar kendımıze vakıt ayıramıyoruz 

(1,872 puan) tarafından

Canim ben uzun suredir yatiyorum zaten 32 haftalik hamileyim ve surekli riskliydim daha yeni risk ortadan kalkti gebelik oncesinde de 2 ay once yapmistim derin bi temizlik sonra kis geldi hava soguk cocuk falan hasta olur diye girismedim nerden baksam 9 10 aydir yatiriyorum evi sil supur yapiyodum banyo wc tamamdi e simdi riskim kalkti dogum yaklasti ama ben agirlastim gucum yok ama burilerinin bu isleri yapmasi lazim esimde izni yok dogru duzgun ve 12 saatten calisiyo is cikisi yapsa o da yok mecbur yavas yavas yapiyorum napiyim 

0 oy
(31,454 puan) tarafından

Sıkıntıdan patlıyorum bugün burası da çok kötü 

(31,454 puan) tarafından

Ruhsal bedensel sıkıntılar psikolojim pek iyi değil duygularım da yalnızım bu akşam da hayatın anlamını sorguluyorum resmen 

(160 puan) tarafından

bu aralar bende oyleyım yorgunluk herseye yetısme cabası bazı eş ailesine ne yapsan yaranamazsın ama en kötü gelinleri en işe yarayan olur ya o durumdayım içimden onlara karşı oyle nefret kusuyorumkı yanı bu evden tasınsak heralde bunların yuzlerını görmek bıle ıstemem dıye dusunuyorum 

(31,454 puan) tarafından

Ben kocamın ailesinde kocamdan bile bıkmış durumdayım o derece. 

(160 puan) tarafından

oluyor oyle ya hamılesın sıkma kendını akısına bırak kendını strese sokupta bebişede zarar verme canım degmez kımse ıcın valla bende artık umursamıyorum umursayınca daha cok can yakıyor 

(31,454 puan) tarafından

Kesinlikle sağol canım buraya takilayım kafam dağılsın dedim o da yok site bugün çok sıkıcı 

0 oy
(9,184 puan) tarafından

Yeni geçtik yatak odasına . İçeridede babamgil var 🤭 çay içiyorlar damatlrıyla.. bugün Park piknik yoruldu hemen kapattı gözünü uykuya dalmasonı bekliyorum

(160 puan) tarafından

yorulmuşlardır elbet gecen kızımıda ılk kez goturduk uyurmu gözleri kapandı kapanacak ama etrafı kesfetten uyumadı 

0 oy
(3,416 puan) tarafından

Bebişim çoktan uyudu bende duş aldım karnimdaki de horon tepiyor uzanıyorum oylece 🤗

(3,416 puan) tarafından

Yok vallahi daha isim yok ortada canım aha doğdu doğacak 😁

(1,147 puan) tarafından

Sağ salim gelsin benm ikincinin adı öykü bence sende öykü koy zor çocuk olmuyorlar :))

(160 puan) tarafından

kaç haftalık oldu benımkı 39+5 te sancılar baslamıstı ama 40. haftayı tamamlamadı hanımefendı tam 40.haftanın 04 te dogdu 😂 

(3,416 puan) tarafından

Tam 39 haftalik oldum 🤗 ilk kızım 38+4 gelmişti 

(160 puan) tarafından

olsun dogana kadar dınlen sende 2 cocuk cok zorlar 

0 oy
(701 puan) tarafından

image

balkonda kafa dinliyorum. Bu akşam serin serin esiyor
(160 puan) tarafından

Burda fırtına şimşek eşliğinde yagmur yagdı yaz gelırmı acaba bu sene 😂😂 

0 oy
(2,959 puan) tarafından

İyi oturmalar :)

Şimdi uyutuyorum kızımı 🥰

Yorucu bir gündü. Namazımı kılıp bir an önce yatağa geçmek istiyorum dinlenmeye 🙂

Hayırlı geceler :)

(160 puan) tarafından

Allah kabul etsin inşallah Hayırlı geceler :) 

0 oy
(10,124 puan) tarafından

image

biz de öyle çocuklar uyku moduna geçti dinlenme saati yiydiklerimi belki eritir diye bir nebze yeşil çay yaptım kendime 🫣
(160 puan) tarafından

bende dıyetteyım çayın yanında çekirdek kek yedık ama bi yandanda pişmanlık duydum daha yenı baslamıstım oysakı😂 

0 oy
(187,419 puan) tarafından

yarin haftasonu malum cuma aksamdan cocuk bakma uyutma vs gibi seyler ese devredilmistir ben anne saati modundayim😅

(160 puan) tarafından

oyy ne guzel bazı kadınlar gercekten cok sanslı bi yerde hatamı yapıyoruz acaba eşleri böyle olmayanlar 😂 

0 oy
(125 puan) tarafından

Kızım uyudu şimdi oğlumu uyutmaya çalışıyorum uyyrsa tabi çok direniyo uyumamak icin

(160 puan) tarafından

benımde kızım cok dırenıyor ya uyumamak ıcın bu aralar kucagımda boynuma kafasını koyup uyumaya alısmıs ne guzel valla içim gidiyor Allah isteyen herkese anneliği nasip eder inşallah 🙏💜 

(125 puan) tarafından

Amin amin rabbim olmayanlara da versin inşallah 2 yaşında oğlum bu kadar değişik huyları varmı 2 yaş sendromu dedikleri olsa gerek normalde ışığı kapattimda uyurdu ama dün gec uyandı ondan sanırım valla

0 oy
(10 puan) tarafından

Çocuklar uyudu eşimle kahve içiyoruz 

(160 puan) tarafından

Afiyet olsun canım 

(10 puan) tarafından

Teşekkürler sizdede afiyet olsun 


0 oy
(107 puan) tarafından

İyi oturmalar canım 🌸😊 valla benim oğlan uyudu saat dokuzda kız var 7 aylık peşimi bırakmıyor 😂 banyosunu da yaptırdım bayılır dedim ama o beni bayıltcak anlaşılan bu ara geç uyuyor baya direniyor malesef. Bugün de sabah 6 bucuktan beri ayaktayım baya iş de yaptım şimdi bu kahve iccen artık. 

(160 puan) tarafından

öyle valla nasıl enerjılerı varsa bıtmek bılmıyor hele emeklemeye alıstıysa cok zor dalar 

(107 puan) tarafından

Henüz emeklemiyor ama baya hareketlendi hatta diyorum biseyi mi var diye ama yataktan kaldirdigin an susuyor gülüyor yatirinca agliyor saniyede duygu değişimini yaşıyor büyük oyunculuk bunlardaki valla 😂 güya az önce uyuttum bı saat olmadan sanki saatlerce uyumuş gibi gayet enerjik uyandı simdj yine uyutmaya calisiyorum 

(160 puan) tarafından

evet ya uyutunca 20 30 dk sonra uyanıp dınc kalkıyorlar ya bız yatsak 30 dkda zor uykuya gecıyoruz 😂 

0 oy
(4,374 puan) tarafından

Sıpa çoktan uyudu bende koltukta sıkıldım yatagıma geldim tv açtım uzanıp keyif yapıyorum

(160 puan) tarafından

ne guzel iyi keyifler :) 

0 oy
(17,127 puan) tarafından

Bol sohbetler olsun ☺️

Yatırdım ben de yarın kızın jimnastik dersi var Kiyafetlerini hazırlıyorum çocukların 

(160 puan) tarafından

teşekkür ederiz :)

Ne guzel yakışır jimnastik yapmak ona 😊 

(17,127 puan) tarafından

Sevdi 3 ay oldu başlayalı haftasonunu iple çekitor🥰

0 oy
(13,667 puan) tarafından

Ödev ve abonelik belgeleri çıkarıyorum bu evin tüm angaryaları bende nedense 

image

(160 puan) tarafından

herşey kadınlara kalıyor ya

0 oy
(6,044 puan) tarafından

Oğlumla uyku saatine kadar zaman geçirmeye çalışıyorum cinnet geçirmeden 😀

(160 puan) tarafından

nasıl gectı pekı guzelmıydı yorucumuydu uyku saatıne kadar olan zaman 😂 

İlgili sorular

+3 oy
38 cevap 2,650 göst.
+3 oy
23 cevap 2,376 göst.
30 Eylül 2025 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu
+2 oy
13 cevap 929 göst.
2 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 648 göst.
11 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Aser2135 (5,191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,639 cevap

367,027 kullanıcı

...