0 oy
472 göst.
Diğer kategorisinde (1,913 puan) tarafından

2 gündür bende kayınvalidem bugün kahve içerken görümcelerim hakkında kocalarının verdiği parayı harcamazlar kocaları harcadı sanar ama onlar biriktirirler dedi. Bende bende çok harcamam biriktiririm ama sen benim kaynanamsın öyle her şeyi anlatamam dedim. Niye dedi sen benim kızım gibisin kızlarımdan ayırmam dedi. Bende lafta öyle  dedim. Madem kızın gibiyim eşimle olan sorunlarda yada kızlarınla olan sorunlarda niye haklıda olsam haksızda olsam hep kendi çocuklarını savunuyom dedim. Onlara ne deyim dedi bende o zaman bir şey diyemiyorsan sağda solda bir gelinim var kızım gibi diyerek kendini övme dedim. Haklıya hakkını vermezsen haksızada sen haksızsın demezsen sözünde böyle bi kulaktan girer bir kulaktan çıkar dedim 


Benim bu dediklerime kırılmış

10 Cevaplar

+3 oy
(3,928 puan) tarafından

ahh keşke senin gibi açık sözlü olsam ,ben herşeyi içime ata ata patlayacam bi gün:))

-Reklam-
+1 oy
(62 puan) tarafından

Ağzına sağlık, dediğin şeyleri yapıyorsa haketmis bence.. 

(1,913 puan) tarafından

Her sorunda sürekli beni dinginlemeye çalışıyor. Oğlu benle sırun yaşarsa yada istemedikleri bir şeyi yaparsa benden kaynaklıdır. Kızları eşkeriyle sorun yaşarsa istemedikleri bir şey yaşarlarsa damatlarda sorun vardır. Bu her zaman böyle oluyor. 

(62 puan) tarafından
+1

Kendi familyası sütten çıkmış ak kaşık, sorunlu olan sizsiniz, gelinler ve damarlar, niye, aileye sonradan katıldınız çünkü, sen haklıya hakkını vermezsen gün gelir haddini bi bildiren olur işte böyle 😊 elleme iyi olmuş 

+1 oy
(31,452 puan) tarafından

Ben okurken içimin yağları eridi şu kızımdan ayırmam yalanını inanan var mı ki söyleyip duruyorlar 

(1,913 puan) tarafından

Yok canım. Ha inkar edemem eksiğimi gediğimi getirir alır yapar inkar edersem gözüme dizime durur ama oğlu için yapar. Oğlu zorlanmasın o sıkıntı çekmesin

+1 oy
(180 puan) tarafından

Bence tavrınız hiç hoş olmamış,her doğru her yerde söylenmez.Kayinvalideniz kötü bi şey söylememiş,farklı yerde size yanlış bi şey dese  söyleseniz bunlari belki hakli olurdunuz.Ama kızım gibisin deyip siz üstüne agir seyler söylemişiniz,bence gerek yoktu naçizane fikrim.Sonuç itibariyle sizin arkanızdan is çevirmiyor, kötülemiyorsa ,sohbet esnasında yaptığınız yakışmamış yerinizde olsam gönlünü alırdım🙏

(1,913 puan) tarafından

Teşekkür ederim yorumun için

önce (1,319 puan) tarafından

Doğru yani  ayrıca haklı da olsam haksız da olsam benim tarafımı tut demek ne kadar mantıklı.Kendi oğlunu neden karalasin.Hakli haksız olma konusunda hakem olacaksa hakliyi tutsun haksizi savunmasin.Diyelim kim haklı kim haksiz belli değil o zaman da ben aranıza girmem desin.Kizini tabiki tutacak kızın olsa anlarsın elaleme karşı kızını tutmazsa o kız tertelef olur.Senin de annen seni Tutsun.Bir erkek annesi olarak empati kurup kaynamin yerine kendimi koyuyorum ben onun yerinde olsaydım oğlumun bana nasıl davranmasını isterdim diye.



 

önce (1,913 puan) tarafından

Bir kere evin gelini elalem olmaz. Haklıda olsam haksızda olsam kızlarını savunacaksa yarın yaşlandığı zaman kızlarına git derim elalemin yanında kalma derim. Sürekli gelinin hakkı  yenip baskılanan taraf olacaksa gelinde ağızlarının payını verdiğinde oğullarına gerçekleri gösterdiğinde kötü taraf olmasın. Ha gelinden anlayış bekleniyorsa ADALETLİ davranılsın gelinin aklı varsa şayet bu olayda beni haksız buldular öncekinde beni haklı buldular demekki haksız olan benim der arayı bulur. Ayrıca baştan okuyun yazıyı haklıda olsam haksızda olsam beni tutsun demedim diyemem bencillik olur. Haklıysam hakkımı versin birazda kızlarını törpülesin

önce (1,319 puan) tarafından

Allah kimseyi düşürmesin nerden biliyorsun belki o sana bakacak 

+1 oy
(3,277 puan) tarafından

Bence kötü birşey yok dediklerinde ama bu kadar söyleyecek bir konu da  olmamış farklı bir konu üzerinden saydırmışsın kadına. 

(1,913 puan) tarafından

Haklı bir isyandı kendimce

+1 oy
(160 puan) tarafından

çok guzel yapmıssın valla bu kaynanalar kızları ne yapsa hep olumlu bakar ama aynısı gelınlerı yapsa ya ne gerek vardı sımdı buna derler benım cadıda aynı hamıleyken kızıma kıyafet alırken fazla almayın falan dıye her seye karısıyordu varya heves bırakmıyordu ınsanda ama hepsını kızına verırken bı göbek atmadıgı kalmıstı benımle bırlıkte yasıyor ama kızları kaynanalarına gıtse suratı dusuyor kendısı bulunmaz hint kuması sankı 

0 oy
(14,538 puan) tarafından

e doğru demişsin 😅 doğruları duymak zoruna gitmiş demek ki

(1,913 puan) tarafından

Aynen öyle yemekten sonra çaya gelmem yatacağum dedi. Bende kapısını çektim çıktım

0 oy
(43,839 puan) tarafından

Aşkım zaten Şam şeytaniymis kaynanan bide gönulmu alcan boşver keşke benimki de kırılsa birazda uzak dursa o kadar mutlu olurum ki

(1,913 puan) tarafından

Yok kız şeytanda değilde. Her daim evlatları ağır basıyor birazda kızlardan korkuyo. Benim eşimin deyimiyle eşkiya gibi görümcelerim var

0 oy
(2,484 puan) tarafından

yanlis bise yik . hakliyi savunacaksan haksiza ne diyeyim demicen

(1,913 puan) tarafından

Evet haklıya hakkını ver haksıza haksızsın de asıl olay burada

0 oy
(174 puan) tarafından

Ağzına sağlık canım benim kaynanada aynı kızları kavga etse haksizda olsa onları savunur en ufak şeyde beni kötüler 

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,471 göst.
11 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Miraysu (2,938 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 694 göst.
24 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde Cerensmsk (437 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 890 göst.
2 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 775 göst.
23 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...