+1 oy
321 göst.
önce Diğer kategorisinde (6,053 puan) tarafından

Eşim oğlumu oyun parkına götürdü, tabii ki sessiz sakin kahvemi içebilmek için gitmedim ben 😂 ay dünya varmış evimi vs dün temizlemiştim işim de yok. Siz ne yapıyorsunuz, nasılsınız bacılarım ❤️

image

7 Cevaplar

0 oy
önce (14,584 puan) tarafından

afiyet olsun canım 🤗 biz de yemek yedik akşam kahvesi içeceğiz bakalım kızım izin verirse😅 

önce (6,053 puan) tarafından

Afiyet olsun bacım, sakinlikle geçer inşallah kahve Faslı da ☺️

-Reklam-
0 oy
önce (27,112 puan) tarafından

Şanslısın😃 ben de ne yapacağımı şaşırıyorum çocuklar evde olmayınca🤣Ben de bugün kayınvalidemr bakmaya geldim. Hasta kendisi  ama hep oturdum neredeyse. Evde olsa milyon iş yapardım  burda hiç bişey yapmadım. Bi yemeklerini yedirdim. Yemek yaptım. Dinlendim hep. 

önce (6,053 puan) tarafından
+1

Maşallah düşünceli gelin. Sana da iyi olmuş kayınvalidene de ❤️☺️

0 oy
önce (7,785 puan) tarafından

Minnoşum bugün 4 yaş aşısı oldu. Gözünün içine bakıyorum acaba canı acıyor mu ateşi çıkar mı diye. Bu haftayı bir atlatsam rahatlarım 

önce (7,785 puan) tarafından

Amin inşallah. Çocuklar hep sağlıklı olsun

önce (20,176 puan) tarafından

4yas benim kızı hiç etkilememisti canım tekrar aşısı olduğu için sanırım. Normalde her aşı ateş yapardı. İnşallah seninkinde de olmaz.

önce (6,053 puan) tarafından

İnşallah olmaz. 2 yaş aşısı biraz daha ağır diyorlar doğru mu ? Benim çocuğumda daha önce aşı ateşi vs olmamıştı 

önce (7,785 puan) tarafından

Benim kızımın sadece 2 aylık aşısında ateşi oldu başka hiçbirinde çıkmadı hiç. Ama ben korkuyorum bu ateş olayından 

önce (20,176 puan) tarafından

Çıkmaz inşallah endişe ediyoruz ister istemez yarına gelince tehlikesi de geçer zor olan ilk gece oluyor sen de bilirsin zaten yavrunun,büyüseler diyoruz aşı acisi falan şahit oldukça,Allah sağlıkla büyütsün hepsini.

0 oy
önce (8,158 puan) tarafından

benimkilerde gittiler ama üşeniyorum burayi toplamaya gelirler birazdan😟

image

önce (8,158 puan) tarafından

alsalar babalari bir gun baksalar ne olur sanki vlla hep uzanacam asla is yapmiyacam söz 🤣🤣 bnmde eli kulaginda getirir simdi 🤣

önce (6,053 puan) tarafından

Ya 20 günde bir geliyor işinden dolayı, birkaç gün kalıp gidiyor. O yüzden çıkarıyor sık sık bereket versin 🥰😂

önce (8,158 puan) tarafından

yok cnm bnmki zorla goturdu yorum yaptiktan sonra geldiler bile😟🤣

önce (6,053 puan) tarafından

Haha olsun bacım ona da şükür 

önce (8,158 puan) tarafından

aynen oyle cnm bunada şükür 😄

0 oy
önce (188 puan) tarafından

Ohh afiyet olsun Cnm ne güzel bir keyif sana rahat rahat iç kahveni bari 😂 bende kızımla yemeğimizi yedik sonra esim sanayiye gitti arabanın yanına 8.30 gibi de eşimin müdür yardımcısı gelicek bize erzak felan vericek heralde öyle çocukları hazırlarım kendim giyinirim derken saat gelir zaten 

önce (6,053 puan) tarafından

Afiyet olsun size de canım, geldiler çekinmiş oynamamış da olsun zaten birazdan öğle uyku saati ❤️🥰

önce (188 puan) tarafından

 Sağol Cnm teşekkür ederim Olsun azıcık da en azından enerjisini felan atmıştır  şimdi uyucak mi yoksa kız akşam oluyo zaten gece uyanmiyo mu hiç🥰🥰

önce (6,053 puan) tarafından

Bizde öğlen 12.45 canım. Amerikanbebesi o 🥲😂

önce (188 puan) tarafından

AA öylemi he şimdi anladım Cnm iyi uykular o zaman 😂😂

0 oy
önce (13,706 puan) tarafından

Minnak evime geldim bi çay yapıp kapı önünde içicem 😅

önce (6,053 puan) tarafından

Ay ay ay gözün aydın bacım ❤️❤️❤️

önce (8,158 puan) tarafından

hayirli olsun fotograf post bekleriz artik @Kahvelihuzur

önce (13,706 puan) tarafından

Sabah anlık durum atmıştım 

image

önce (13,706 puan) tarafından

Sağol canım minnak evim konteyner ha diğeri normal ev orda kapı önü ve komşu yok  😅

0 oy
önce (126 puan) tarafından

Ben de bu sakin ortamdan istiyorum kıskandım 😂😁 ben birini dışarı göndersem diğeri yanımda mecbur 🤪

önce (6,053 puan) tarafından

Hahaha ikinciyi yapınca ben de öyle olacağım biliyorum 😂

önce (126 puan) tarafından

Gelecekten korkutmak gibi olmasın 😂 çok güzel birsey dehsetle tavsiye ediyorum 😁😊

önce (6,053 puan) tarafından

Sus bacım sus zaten ilk çocuğum da dolu dolu 2 yaş sendromunda 😂

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 223 göst.
8 Şubat 2024 Diğer kategorisinde ikizlerin-annesi (361 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 390 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
23 cevap 2,077 göst.
+3 oy
19 cevap 1,262 göst.

Kategoriler


1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...